“`html
Vodafone FLEX İki Yaşında: Daha Fazla Ürün ve Yenilikçi Hizmetler
“Seç Seç Al” sloganıyla sunulan Vodafone FLEX, 10’dan fazla kategoride 1.000’den fazla ürünle son bir yılda yaklaşık 3 milyon teknoloji parçası ve satış sonrası hizmet paketi ile müşteriyle buluştu. FLEX sayesinde önümüzdeki 5 yıl içerisinde 10 milyon ürün ve hizmetin kullanıcılara ulaşması hedefleniyor.
22 Kasım 2024 – Türkiye’nin dijital dönüşümüne öncülük eden Vodafone, yeni nesil perakende anlayışı doğrultusunda Vodafone FLEX’in ikinci yılını kutluyor. “Seç Seç Al” felsefesiyle öne çıkan Vodafone FLEX, kullanıcılarına bütçe dostu avantajlar, indirim fırsatları ve çeşitli ödeme kolaylıkları sunuyor. 10’dan fazla kategoride sunulan 1.000’den fazla ürünle, 3 milyon teknoloji ürünü ve hizmet paketi başarılı bir şekilde kullanıcılara ulaştırıldı. Ayrıca, 20 bin eski cihazın geri dönüşümlü hale getirilmesiyle daha yeşil bir dünya hedefleniyor. Son bir yıl içinde en fazla tercih edilen ödeme yöntemi, faturaya ek 12 ay taksit olmuştur.
Vodafone FLEX’in yılsonu değerlendirme toplantısında konuşan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, şunları aktardı:
“Vodafone FLEX, yeni nesil perakende anlayışımızın temel taşlarından biri. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik geniş ürün yelpazesini sunan bir teknoloji dünyasıyız. Türkiye dahil birçok Vodafone ülkesinde uygulanan ‘Ürünü seç, ödemeni seç ve hızlıca al’ prensibi ile, bütçe dostu fırsatlar, indirimler ve ödeme kolaylıkları sağlıyoruz.”
“Son bir yıl içinde, birçok markadan 3 milyon teknoloji ürününü ve satış sonrası hizmet paketini kullanıcılarımızla buluşturduk. Önümüzdeki 5 yıl boyunca hedefimiz, 10 milyon ürünü kullanıcılarımıza ulaştırmak ve onları 5G teknolojisinin yenilikçi dünyasına entegre etmektir. 5G geçiş sürecini hızlandırmak adına, bu cihazlarda taksit limitinin kaldırılması gerektiğine inanıyoruz.”
“Kullanıcılar, diledikleri 5G uyumlu cihazı, tercih ettikleri ödeme yöntemiyle kolayca alabiliyor. 5G’nin sağladığı hız ve verimlilik ile kullanıcılarımızı geleceğin bağlantı teknolojilerine hazırlıyoruz. Amacımız, kullanıcılarımızın mevcut bütçeleriyle yeni nesil teknolojilere erişimini sağlamak.”
BİR YILDA 20 BİNDEN FAZLA CİHAZ GERİ DÖNÜŞÜME KAZANDIRILDI
Vodafone, eski telefonları geri getiren kullanıcılara, yeni cihaz alışverişlerinde indirim fırsatları sunuyor. Kullanıcılar, %30’a varan indirimlerle yenilenmiş ve bir yıl garantili telefon sahibi olabiliyor. Vodafone, geri dönüşüm için sunduğu teşviklerle son bir yılda 20 bin cihazı yeniden değerlendirdi ve yeşil bir gezegen için önemli bir katkı sağladı.
ALIŞVERİŞ KREDİSİ İLE 36 AYA KADAR TAKSİT İMKÂNI
Vodafone FLEX, akıllı robot süpürge ve airfryer gibi çeşitli teknolojik ürünlerin alışveriş kredisi ile satın alınmasına olanak tanıyor. Kredi kartı gerektirmeden sağlanan 36 aya varan taksit imkânı, 110 Vodafone bayiinde aktif olarak sunuluyor. Vodafone, Ocak sonuna kadar bu kolaylıktan tüm mağazalarında faydalanılmasını hedefliyor.
SATIŞLARIN %80’I MAĞAZALARDA GERÇEKLEŞTİ
Vodafone FLEX kullanıcıları, 2.500 noktada faaliyet gösteren Vodafone mağazalarında ürünleri yerinde inceleyip, uygun ödeme seçenekleri ile hızlıca satın alabiliyor. Son bir yılda gerçekleşen satışların yaklaşık %80’i bu mağazalarda yapıldı. Müşteriler, Vodafone’un iş ortakları tarafından oluşturulan özel alanlarda teknolojik ürünleri deneyimleme fırsatına da sahip oldular.
ONE NUMBER HİZMETİ DEVREYE GİRDİ
Bu yıl Vodafone, kullanıcılara One Number hizmetini tanıttı. Bu hizmet sayesinde kullanıcılar, telefonları yanlarında olmasa bile akıllı saatleri aracılığıyla iletişimlerini sürdürebiliyor. Akıllı saatler ile arama yapabiliyor ve mesajlaşabiliyorlar.
ONLINE ALIŞVERİŞTE PROMOSYON KODU AVANTAJI
Vodafone, online alışverişlerde Türkiye genelinde kapıya teslimat ve İstanbul içinde hızlı teslimat seçeneği sunuyor. Müşteriler, “Gel incele, kapınıza gönderelim” seçeneği ile online mağazada seçtikleri ürünleri fiziksel mağazalarda deneyimleyebiliyor ve siparişlerini Vodafone’un yapay zekâ destekli dijital asistanı TOBi aracılığıyla verip, istenilen adrese teslim ettirebiliyor. Online mağazada geçerli promosyon kodları ile kullanıcıların teknolojik ürünleri daha uygun fiyata alması sağlanıyor.
“MAĞAZA DANIŞMANIM” HİZMETİ TANITILDI
Vodafone, “Mağaza Danışmanım” uygulamasını hayata geçirdi. Vodafone mağazaları, çevresindeki müşterilere ulaşarak, onları mağazalara davet edip, özel kişiselleştirilmiş ürün teklifleri sunabiliyor. Böylece müşteriler, davet edildikleri mağazalarda detaylı bilgi alabilir ve ürünleri deneyimleyebiliyorlar.
300 BİNDEN FAZLA MÜŞTERİ SATIŞ SONRASI HİZMETLERDEN FAYDALANDI
Vodafone FLEX’in önemli bir bileşeni olan satış sonrası hizmetlerle birlikte, kullanıcılara akıllı telefonlar için Ekran Kurtaran Paket, Dijital Destek, Uzatılmış Garanti ve Tam Koruma gibi çeşitli paketler sunuluyor. Ayrıca, garanti kapsamındaki ya da dışındaki herhangi bir sorunla da kullanıcıların iletişimde kalmasını sağlamak için yedek cihaz hizmeti veriliyor. Son bir yılda 300 binden fazla kullanıcı bu hizmetlerden faydalandı ve 16 binden fazla yedek cihaz hizmeti sunularak iletişim kesintileri önlendi.
KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ TEKLİFLERİN KULLANIM ORANI %25’E ULAŞTI
FLEX dünyasında sunulan yapay zekâ desteği ile kullanıcıların yaşam tarzına uygun çeşitli kategorilerde teknolojik ürünler kişiselleştirilmiş teklifler ile sağlanıyor. Ayrıca son bir yıl içinde, kişiselleştirilmiş tekliflerin tercih edilme oranı %25’e ulaştı.
BİR YILDA 50’DEN FAZLA KAMPANYA UYGULANDI
Geçtiğimiz yıl Vodafone FLEX, kullanıcıların ihtiyaçlarına yönelik 50’den fazla kampanya gerçekleştirdi. Bununla birlikte, “İlk Hattım İlk Telefonum” kampanyası ile Vodafone’dan ilk hattını almak isteyen 16 yaş altı kullanıcılar için özel indirimler sağlandı. Karne döneminde ise 26 yaş altı FreeZone üyelerine yönelik “İlk iPhone’um” kampanyası düzenlendi. Vodafone, müşterilerinin bütçelerini gözeterek başlattığı avantajlı ödeme paketleri ile Kasım ayı boyunca Samsung Galaxy Fit 3 akıllı bilekliği %40 indirimli sunuyor.
“`